​خدمات برش لیزر
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
​خدمات برش لیزر
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار اقتصادی ,فناوری,اجتماعی و اقتصادی​خدمات برش لیزر

تعداد بازدید : 146
نویسنده پیام
maryamgh63 آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضويت : 25 /3 /1399
​خدمات برش لیزر

خدمات برش لیزر یک فناوری ایده آل برای برش های ویژه و مخصوص است که در ساخت ابزارهای پزشکی به کار گرفته می شود. با مجموعه پویان فرم فلز خوارزمی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با دستگاه ها و تکنولوژی خدمات برش لیزربه دست بیاورید.

برگرفته از لفظ تقویت نور توسط برانگیختن اشعه‌‌ی لیزرهای تابش، از زمان ظهور آن‌ها در دهه شصت، همواره واژه‌ای برای کارایی و کیفیت در پردازش مواد بوده‌اند. آن‌ها شکل کاملا جدیدی از انرژی را ارائه دادند که خود را در ساخت و ساز، دارو و ارتباطات مشارکت داد.

با امکان گرما، ذوب و حتی بخار کردن مواد، لیزرها به عنوان یک وسیله ایده‌آل برای انتقال انرژی شدید اما کنترل پذیر دیده می‌شوند.

خدمات برش لیزر عمدتاً یک فرآیند حرارتی است که در آن از یک پرتو متمرکز لیزر برای ذوب مواد در یک ناحیه موضعی استفاده می‌شود. از جت گاز هم محوری برای بیرون کشیدن مواد مذاب ایجاد سرپوش استفاده می‌شود. برش مداوم با حرکت دادن پرتو لیزر یا قطعه کار توسط CNC تولید می‌شود.

خدمات برش لیزر, خدمات برش لیزری, برش لیزر, لیزر کاری, لیزرکات, برش, برشکاری, برش کاری, خدمات برش لیزر پویان فلز, خدمات برش لیزر پویان فرم فلز خوارزمی, خدمات برش لیزر سی ان سی, خدمات برش لیزر CNC , خدمات برش لیزر قطعات فلزی, دستگاه برش لیزر, تکنولوژی برش لیزر, پویان فلز, پویان فرم فلز خوارزمی,


دوشنبه 27 مرداد 1399 - 13:37
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ