فلوراید در آب آشامیدنی شما - خوب یا بد؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
فلوراید در آب آشامیدنی شما - خوب یا بد؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمطالب جالبفلوراید در آب آشامیدنی شما - خوب یا بد؟

تعداد بازدید : 78
نویسنده پیام
aquaprofilter آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضويت : 13 /5 /1400
فلوراید در آب آشامیدنی شما - خوب یا بد؟

همه ما می خواهیم از حفره ها جلوگیری کرده و دندان های سالم داشته باشیم و فلوراید یک راه ثابت شده برای حفظ مینای دندان است. اما آیا بیش از حد آن می تواند مشکل ساز باشد؟

فلوراید یک ماده معدنی است که به طور طبیعی در استخوان ها و دندان های ما یافت می شود. در حالی که دیگر به عنوان یک ماده مغذی ضروری در نظر گرفته نمی شود ، شواهد از مزایای آن برای سلامت دندان ها پشتیبانی می کند. به همین دلیل آن را در بسیاری از خمیردندان ها خواهید یافت و چرا دندانپزشک شما ممکن است درمانهای فلوراید را توصیه کند. فلوراید را می توان در آب آشامیدنی نیز یافت.

احتمالاً نظرات متفاوتی درباره اینکه آیا افزودن فلوراید به منبع آب ایده خوبی است شنیده اید. بیایید حقایق پیرامون فلوراید و آب را بررسی کنیم.

فلوراید چگونه در آب به پایان می رسد؟

آب شهری : افزودن کنترل شده فلوراید به منبع آب عمومی ، فلورایداسیون آب نامیده می شود. این کار به منظور پیشگیری و کاهش پوسیدگی دندان (پوسیدگی دندان) در بین افراد انجام می شود. فلوراید بر طعم ، بو یا ظاهر آب تأثیر نمی گذارد.

انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) مخفف شده توسط مزایای فلوراید آب، آن را نسبت به شیر راه است که اغلب با ویتامین D غنی شده، یا کلسیم به آب پرتقال اضافه شده است.

شهرداری ها یکی از ترکیبات زیر را به منبع آب اضافه خواهند کرد.

فلوراید سدیم (NaF) - اولین ترکیبی است که برای فلوراسیون استفاده شده است. در حدود 28 درصد از منابع آب عمومی یافت می شود.

اسید فلوروسیلیس (H 2 SiF 6 ) - رایج ترین ترکیب مورد استفاده. در حدود 63 درصد از منابع آب عمومی یافت می شود.

سدیم فلوروسیلیکات (Na 2 SiF 6 ) - ترکیب سبکی که حمل آن آسان است. در حدود 9 درصد از منابع آب عمومی یافت می شود.

این ترکیبات به دلیل ایمنی و حلالیت و یا به راحتی در آب حل می شوند.

سازمان های دولتی ایالات متحده توصیه های غیرقابل اجرایی برای میزان فلوراید در آب شهری ارائه می دهند. در سالهای اخیر ، وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) ، آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) ، و سازمان غذا و دارو (FDA) توصیه های مربوط به میزان فلوراید را به حداکثر 0.7 میلی گرم در لیتر برای شیر و بطری کاهش دادند. اب. برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که به منبع آب عمومی محل زندگی شما اضافه می شود ، با اداره آب محلی خود تماس بگیرید.

چاه آب: فلوراید یک شکل طبیعی از عنصر فلورین است که در آبهای زیرزمینی در سطوح مختلف در سراسر آمریکای شمالی خود را نشان می دهد. بسته به منطقه ، فلوراید می تواند بالاتر یا پایین تر از حد توصیه شده باشد.

بخش بزرگی از غرب ایالات متحده و مناطق خاصی از منطقه دریاچه های بزرگ دارای سطح فلوراید آبهای زیرزمینی بالای 1.5 میلی گرم در لیتر هستند که بیش از توصیه های دولت است.

مراکز کنترل بیماری ها (CDC) می گویند مهم است که برای مالکان با چاههای خصوصی به محتوای فلوراید آگاه است. شما باید آب خود را به طور سالانه برای آلودگی های معمولی آزمایش کنید. آزمایش فلوراید به ویژه برای خانواده هایی که دارای نوزادان و کودکان پیش دبستانی هستند بسیار مهم است.

راه حل های تصفیه آب مسکونی

در بیشتر موارد ، فلوراید شدن آب و سطح آبهای زیرزمینی نباید نگران کننده باشد. با این وجود ، خانواده هایی هستند که ترجیح می دهند به هیچ وجه فلوراید در آب خانه خود نداشته باشند.

بهترین راه برای کاهش سطح فلوراید موجود در آب لوله کشی خانه ، نصب دستگاه تصفیه آب آب آشامیدنی اسمز معکوس است. تصفیه آب اسمز معکوس (RO) یون های فلوراید را حذف کرده و بسیاری از چیزهای دیگر را در آب فیلتر می کند. این شامل سرب ، آرسنیک و برخی از میکروارگانیسم ها است. نحوه عملکرد سیستم های RO را در اینجا در وبلاگ ما بیابید . یک سیستم RO یک گزینه دائمی و ارزان قیمت آب آشامیدنی را نسبت به خرید آب بطری ارائه می دهد. بسیاری از مارک های آب بطری نیز در محدوده توصیه شده فلوراید اضافه می کنند. یک لیست را اینجا ببینید .

این که آیا آب خود را از چاهی دریافت می کنید که ممکن است سطح فلوراید در آن زیاد باشد یا نظرات شخصی خود را در مورد فلورایداسیون آب داشته باشید ، متخصصان تصفیه آب از گروه آب راست آماده ارائه راه حل مناسب هستند.

مزیت سیستم های تصفیه آب مسکونی این است که چگونه به شما این امکان را می دهند که کیفیت آب را در دست بگیرید و تصمیم بگیرید که برای خانواده شما بهترین است.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو فیلتر


امضای کاربر : فیلتر تصفیه اب آکوا پرو فیلتر
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 15:37
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ