چگونه با پارتیشن شیشه ای می توان فضاهای اداری را بهبود بخشید؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
چگونه با پارتیشن شیشه ای می توان فضاهای اداری را بهبود بخشید؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمطالب جالبچگونه با پارتیشن شیشه ای می توان فضاهای اداری را بهبود بخشید؟

تعداد بازدید : 66
نویسنده پیام
partitionsaz آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضويت : 21 /4 /1399
چگونه با پارتیشن شیشه ای می توان فضاهای اداری را بهبود بخشید؟

پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای دفاتر اداری مدرن می باشد و به خوبی نور را به داخل محیط هدایت می کند. تیم های مدیریت ساختمان سعی دارند همزمان با به حداقل رساندن هزینه های موجود، استفاده از محیط فضای دفاتر اداری را به حداکثر برسانند.

یک نقشه طبقه اداری که برای یک سازمان کاملاً مناسب است، ممکن است برای سازمان دیگری نامناسب باشد. بنابراین، باید در انتخاب دکوراسیون اداری دفتر خود دقت لازم را داشته باشید و بهترین روش را انتخاب کنید.

خوشبختانه، دیوارهای پارتیشن شیشه ای یک راه حل مقرون به صرفه می باشد و دارای مزایای قابل توجهی نسبت به روش های دیگر هستند. به علاوه، پارتیشن شیشه ای یک عنصر منحصر به فرد به شمار می رود که موجب تفکیک فضاها شده و به عنوان یک عایق صوتی نیز عمل کرده و از وارد شدن عوامل بیرونی مثل گرد و غبار و ... به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

در ادامه مطلب، درباره انواع پارتیشن های شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار توضیحاتی ذکر می کنیم. به علاوه، درباره مزایای پارتیشن های شیشه ای در دفاتر اداری نیز توضیحاتی داده

می شود.

کدام نوع از پارتیشن ها ارزان تر هستند؟

امروزه طراحی پارتیشن اداری در نوع ها و مدل های گوناگونی ارائه می شود. پارتیشن های مختلفی از جمله پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن شیشه و آلومینیوم، پارتیشن ام دی اف در بازارها عرضه می شود که همه این پارتیشن ها دارای مدل های تک و دو جداره می باشند. در قیمت گذاری پارتیشن ها، مدل و میزان مواد اولیه مصرفی در ساخت پارتیشن ها و در نهایت، نصب آن نقش بسیاری داشته و مورد بررسی قرار می گیرد. از دسته بندی عنوان شده می توانیم پارتیشن های شیشه ای فریم لس را به عنوان ارزان ترین مدل پارتیشن نام برد.

مزایای پارتیشن شیشه ای

بسیاری از افراد غالباً در مورد مزایا و معایب استفاده از پارتیشن های شیشه ای، به ویژه برای دفاتر اداری، بحث می کنند. در حالی که برخی از افراد بر این باورند كه تنها می توان با تفكیك تیم های خود به منظور جلوگیری از هر نوع هرج و مرج، به كارایی خوبی دست یافت، اما دیگران احساس می كنند كه فضای تعاملی برای بهبود بهره وری كلی در دفتر كار بسیار بهتر است.

با این حال، ما می خواهیم در این مطلب این افسانه را برای شما بشکنیم که استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری هیچ ضرری ندارد. در واقع، می تواند چندین مزیت برای شما فراهم کند. اگر از خود می پرسیدید که آیا باید در دفتر کار خود پارتیشن شیشه ای نصب کنید، برخی از مزایا آن را در زیر بخوانید تا شک خود را برطرف کنید.

1. می تواند بهره وری را بهبود بخشد:

وقتی پارتیشن شیشه ای را در دفتر کار خود نصب می کنید مطمئناً به افزایش بهره وری کارمندان کمک می کند؛ به این دلیل که وقتی کارمندان شما متوجه می شوند که تحت بررسی هستند، کار را به روشی حرفه ای تر و کارآمدتر انجام می دهند.

در نتیجه، باعث می شود کارکنان تشویق شوند تا به طرز بهتری در سازمان عمل کنند. علاوه بر افزایش بهره وری، نصب پارتیشن شیشه ای در دفتر مزایای مختلف دیگری نیز دارد. برای مثال می تواند با ایجاد عایق صدا در کاهش میزان آلودگی صوتی در یک دفتر کار، به آن کمک کند. این باعث کاهش حواس پرتی ناخواسته کارکنان می شود

2. می تواند انعطاف پذیری را در دفتر شما افزایش دهد:

احتمالاً بهترین مزیت نصب پارتیشن شیشه ای اداری این است که می تواند انعطاف پذیری بسیار خوبی ارائه دهد. اگرچه درست است که شما ممکن است مجبور شوید طرح کامل یک اتاق خاص را تغییر دهید و این کار نیز ممکن است یک کار پرهزینه باشد، اما همچنین باید بدانید که هر زمان که بخواهید به راحتی می توانید آنها را پایین آورده و از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید. همچنین، این فرآیند بسیار آسان است و هیچ هزینه ناخواسته ای را متحمل نخواهد شد

3. تعمیر و نگهداری آسان:

بسیاری هنوز درمورد این واقعیت که پارتیشن های شیشه ای به راحتی نگهداری می شوند قانع نشده اند. بنابراین، باید این نکته را به شما بگوییم که در مقایسه با مواد مختلف دیگر، کار و تمیز کردن آنها نسبتاً آسان است. برای پاک کردن صفحات شیشه ای به هیچ محلول تمیز کننده جداگانه ای نیاز نیست

4.کارآمد هستند:

آیا می دانید هنگام نصب پارتیشن شیشه ای در دفتر کار خود می توانید هزینه های برق را کاهش دهید؟ این بدان معنی است که نیاز به روشنایی در طول روز را کاهش می دهد. وقتی وابستگی به روشنایی کاهش یابد، هزینه های ناخواسته را کاهش داده و در هزینه های زیادی صرفه جویی خواهید کرد. علاوه بر این، پارتیشن شیشه ای در مورد حفاظت از محیط زیست و مصرف کمتر برق همیشه یک گزینه مفید است. از این طریق، پارتیشن شیشه ای می تواند به کاهش مصرف انرژی شرکت شما کمک کند و بهره وری انرژی بیشتری داشته باشد.


امضای کاربر : مجموعه پارتیشن ساز
شنبه 09 مرداد 1400 - 16:00
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ