مشخصات یک پارتیشن اداری خوب
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
مشخصات یک پارتیشن اداری خوب
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمطالب جالبمشخصات یک پارتیشن اداری خوب

تعداد بازدید : 72
نویسنده پیام
partitionedariiii آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 1 /4 /1400
مشخصات یک پارتیشن اداری خوب

یک پارتیشن اداری خوب باید دارای چه ویژگی‌ هایی باشد؟

● پارتیشن‌ های اداری باید کابل‌ های برق مختلف و یا هر گونه تاسیساتی از این دست را از خود عبور دهند و امکان دسترسی به آنها را به راحتی به وجود آورند.

● قابلیت نصب کلید و پریز بر روی پارتیشن‌ ها باید وجود داشته باشد زیرا نیاز به برق و نزدیک بودن به پریز برای کارمندان یکی از مهم‌ ترین مواردی است که در هر شرکتی باید مورد توجه قرار بگیرد.

● پارتیشن اداری باید قابلیت نصب دربی محکم را داشته باشد تا به نوعی یک اتاق مخصوص برای هر کارمند را به وجود بیاورد.

● یک پارتیشن اداری مناسب باید فضا را به طور کامل بپوشاند تا ویژگی عایق صدا بودن آن تا حد مناسبی پیاده شود.

● قابلیت نصب پرده و کرکره چه از داخل پارتیشن و چه از خارج آن بر روی قسمت‌ های شیشه‌ ای پارتیشن‌ های اداری وجود داشته باشد.

● قابلیت نصب در جهات مختلف و قابلیت اجرای تمامی قطعات پارتیشن در هر طول و عرضی، از دیگر ویژگی‌ هایی است که یک پارتیشن خوب باید داشته باشد.

● برای این که پارتیشن‌ ها دارای امنیت مناسبی باشند، امکان باز کردن قطعات از خارج از پارتیشن نباید وجود داشته باشد و تنها نیاز است این امکان از داخل پارتیشن رخ بدهد. قیمت یک پارتیشن اداری خوبدر رابطه با قیمت نهایی پارتیشن‌ های اداری، عوامل بسیاری وجود دارند که در قیمت آنها دخیل هستند که از این عوامل می‌ توان به نوع پارتیشن اعم از شیشه‌ ای، ام دی اف و آلومینیومی، تک جداره و یا دو جداره بودن پارتیشن‌ ها و ... اشاره کرد. از این رو نمی‌ توان یک قیمت مشخص را برای یک پارتیشن اداری خوب تعیین کرد.

مجموعه پارتیشن اداری، با بیش از 16 سال سابقه کار در زمینه تولید و نصب پارتیشن اداری، مجهز به جدیدترین تکنولوژی های موجود در بازار، یکی از بهترین شرکت های تولید پارتیشن اداری در ایران بوده و افتخار همکاری با بسیاری از مجموعه های اداری بزرگ را دارد. این مجموعه با بهرمندی از برترین نیروهای کار و تجهیزات به روز، سابقه درخشانی در زمینه پارتیشن بندی مجموعه های اداری بدست آورده است. کیفیت، تحویل به موقع، تعهد در قرارداد، سرعت عمل، و سابقه ی طولانی در این زمینه مجموعه پارتیشن اداری را به شرکتی متمایز در زمینه تولید پارتیشن های اداری تبدیل کرده است.


سه شنبه 01 تیر 1400 - 16:41
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ