تولید سینی کابل
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
تولید سینی کابل
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسرگرمی و تفریحی تولید سینی کابل

تعداد بازدید : 47
نویسنده پیام
citypipe آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 21 /5 /1402
محل زندگي : تهران
تولید سینی کابل

به مجموعه‌ای شاخه‌ها و اتصالات که یک ساختار محکم برای حفظ، پشتیبانی و نگهداری از سیم‌ها و کابل‌های برق، شبکه و دیتا را بوجود می آورد سینی کابل می گویند، می توان گفت این سینی‌ها باعث افزایش ایمنی کابل‌ها در فضاهای داخلی مانند واحدهای مسکونی، ادارات و سازمان‌ها، شرکت‌ها و محیط‌ها و فضاهای بیرونی می‌شود و نقش اسکلت سازه‌ها و سیستم‌های برقی را بازی می‌کند.

کاربرد سینی کابل

از مهمترین کاربردها و تاثیرات استفاده از سینی کابل می توان به افزایش طول عمر کابل‌ها و سیم‌ها اشاره کرد، استفاده از سینی کابل ضمن مرتب‌سازی و ایمن سازی منجر به انتخاب بهترین مسیر برای کابل‌کشی و سهولت تعمیر در سیستم‌های انتقال انرژی از تابلوهای برق به تجهیزات صنعتی و تاسیات الکتریکی در کارخانه‌ها و مراکز دیگر می‌شود.

همانند هر ابزاری، سینی کابل‌ها هم دارای استاندارها و تائیدیه‌های معتبر هستند و هرکدام در محیط‌ها و مکان‌های مختلفی استفاده می‌شوند به طور مثال سینی کابل گالوانیزه در محیط‌ها و فضاهای باز و بسته و یا محیط‌های مرطوب و پرخطر قابلیت نصب و استفاده را دارند.

همچنین از سینی کابل در تاسیسات الکتریکی صنایع مختلف استفاده می شود و می توان گفت که در امور صنعتی و تولیدی الزامی است که از سینی های کابل استفاده نمایند.

گروه صنعتی با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی، تولید و ارائه محصولاتی مانند سینی کابل، نردبان کابل، کاور سینی کابل، پایه سینی کابل، رابط سینی کابل، تبدیل سینی کابل، سی‌ریل، انواع پیچ متری، تراکینگ، گلند، کف‌خواب، لوله فلکسی،لوله فولادی و بسیاری محصولات صنعتی دیگرمی‌باشد و همواره جزو برترین تولیدکنندگان این محصول در کشور به شمار می آید.

تولید سینی کابل و متعلقات آن یک فرآیند است که در آن ساختاری مقاوم و کارآمد جهت نگهداری کابل‌ها و سیم‌ها ایجاد می‌گردد. در این فرآیند، سینی کابل با استفاده از مواد اولیه مانند: آلومینیوم، فولاد یا استیل ضد زنگ تولید می‌شود.

این سینی‌ها معمولاً به صورت قطعات قابل اتصال و متصل شونده تولید می‌شوند که شامل اجزایی چون: درب سینی کابل، رابط سینی کابل، زانویی سینی کابل، لدر کابل، چهارراهی و سه راهی سینی کابل، ساپورت سینی کابل و دیوایدر (جداکننده) سینی کابل می‌شوند. با توجه به نیازهای پروژه و محیط کاری، انواع و اندازه‌های مختلف سینی کابل و متعلقات آن تولید می‌شوند تا بتوان بهبود و سازگاری مناسبی در سیستم سینی کابل برق ایجاد کرد.


شنبه 21 مرداد 1402 - 17:13
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ