ارور TEدر ماشین ظرفشویی ال جی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
ارور TEدر ماشین ظرفشویی ال جی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسرگرمی و تفریحی ارور TEدر ماشین ظرفشویی ال جی

تعداد بازدید : 63
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
ارور TEدر ماشین ظرفشویی ال جی

ارور خاص TEاز جمله کدهای خطای ماشین ظرفشویی ال جی می‌توان به ارور TE اشاره کرد که مربوط به خرابی ترمیستور (سنسور دما) است. برای بررسی دقیق سنسور دما، ابتدا باید ماشین ظرفشویی را از برق بکشید و سیم‌ها را از ترمیستور المنت جدا کنید. مقاومت را از طریق ترمیستور با استفاده از مولتی‌متر اندازه‌گیری کنید. این دستگاه باید میزان 11320 اهم را در دمای 75 درجه فارنهایت (دمای اتاق) اندازه‌گیری کند. اگر اندازه سنج کمتر از 1000 اهم یا بیشتر از 20000 اهم است، مجموعه المنت (که شامل ترمیستور می‌شود) را باید تعویض کنید.

اگر مقاومت ترمیستور خوب است، سیم‌ها را دوباره به ترمیستور وصل کنید و مقاومت را از طریق سیم‌های ترمیستور که به برد کنترل الکترونیکی متصل می‌شوند بررسی کنید (سیم‌های آبی و قرمز روی RD6). مولتی‌متر باید همان مقاومت ترمیستور را نشان دهد. اگر مولتی‌متر مقاومت درست ترمیستور را از طریق سیم‌ها اندازه‌گیری کند، احتمالا باید برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

مطلبی که مطالعه کردید بخش کوچکی از مجموعه مقالات سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/dishwasher/error-code/

همچنین اگر تمایل دارید می توانید از طریق لینک زیر وارد سایت دیبا پشتیبان ایرانیان شوید و سایر مقالات آموزشی در مورد انواع دستگاه ها و لوازم خانگی ال جی را مطالعه کنید :

https://www.lgposhtiban.com

نهایتا اگر در خصوص تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی به مشاوره یا تعمیرکار متخصص نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی دیبا پشتیبان با کارشناسان ما ارتباط برقرار بفرمایید .


چهارشنبه 09 آذر 1401 - 23:29
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ