بررسی سال عجیبی که گذشت!
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
بررسی سال عجیبی که گذشت!
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسئو و بهینه سازی سایت بررسی سال عجیبی که گذشت!

تعداد بازدید : 183
نویسنده پیام
adds آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت : 21 /8 /1399
بررسی سال عجیبی که گذشت!

سال 2020، به نظر چه سالی بود؟!سالی پر از کار و همکاری، یادگیری و خوش گذرانی و ایمن ماندن از هر چیزی که تصور آن را می کنید. مطالب زیر را گوگل، به صورت مقاله در سایت developers.google بیان نموده است. برای یادگیری و آموزش اصولی سئو می توانید با مطلب مربوطه مراجعه کنید.
کار کردن در خانه (دورکاری)
از آنجایی که گروهی از ما در خانه مشغول به کار بودند و راه هایی را برای بهتر کردن محصولات و خلق محصولات جدید به کار می بردند، تیم سرچ کنسول هم از این امر مستثنی نیودند و مدام در حال کشفیات جدید بوده اند. در واقع، این تیم تمام تلاش خود را برای به روز رسانی هر چه بهتر سرچ کنسول به کار گرفته اند و گزارش های جدید، ویژگی های منحصر به فرد و آپدیت های جدیدی را ارائه داده اند. از عمده ترین کارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گزارش Removals
  • آپدیت API سرچ کنسول
  • گزارش crawl stats
  • ارسال داده
  • ما در گذشته اطلاعیه های مختلفی را بر اساس سرعت جدید و متریک های UX، برای هر چه بهتر شدن سایت نیز اعلام کرده ایم. اما به نظر شما فاکتورهایی برای بهتر کردن تجربه صفحه (page experience) اعلام کرده ایم؟ سرعت و مدیریت منابع، از جمله مواردی هستند که در راس کار تیم گوگل قرار گرفته است. در اواسط ماه نوامبر، تیم فنی گوگل به بررسی و خزش در تکنولوژی جدید به نام HTTP2 نیز مشغول شد که در واقع نسل بعدی از پروتکل های وب به حساب می آید. این پروتکل جدید، برای ذخیره کردن مقدار زیادی از منابع سایت و ربات گوگل بات مورد استفاده قرار می گیرد. خرید بک لینک را برای بهبود سایت خود فراموش نکنید.
    یکی از هدف های گوگل، یکپارچه کردن اطلاعات مرتبط با جستجو در یک مکان بوده است که با وجود سختی و دشواری های بسیاری قصد داشتیم از آن بگذریم. اما بعد از آشنایی با افراد خبره در این کار، شجاعت زیادی به کار بردیم و توانستیم به هدفی که داشتیم، برسیم.
    URL Slug چیست و چگونه آن را بهینه کنیم؟
    آموزش از خانه
    امسال با سال های گذشته کاملا متفاوت بود، هر سال بیشترین زمان خود را در خیابان، کنفرانس ها و یا کمک به به مردم و غیره از دست می دادیم. اما امسال به گونه ای گذشت که همه با جدیت و تلاش بیشتر و با ماندن در خانه به کسب و یادگیری اطلاعات پرداختند و کارهای جدیدی را عرضه کردند.
    ما برای ضبط پادکست، در خانه از موبایل و دیگر وسایل ابتدایی استفاده کردیم تا کاربران هم بتوانند با ضبط پادکست و صداهای خود، رتبه و جایگاه سایت را بالا ببرند و از صداهای ما برای بهتر شدن سایت خود استفاده کنند.
    ضبط ویدئو به جز ضبط صدا، یکی از سخت ترین کارهایی بود که ما باید در خانه و به دور از همکاران و استودیو و تمامی امکاناتی که در استودیو بود، انجام می دادیم. باید برای ضبط فیلم از روشنایی مناسب، دوربین و دستگاه رکورد استفاده می کردیم و البته از همه مهمتر، باید در زمان هایی ضبط را انجام می دادیم که صدای همسایه ها نیز کمتر از قبل بوده باشد و بعد از آن، از ویرایش و کاهش نویزها نیز برای بهتر کردن کارها نیز استفاده می کردیم. ما توانستیم اولین کنفرانس مجازی را برای وبمسترها ایجاد کنیم که کار بسیار بسیار سخت و دشواری بود ولی با این حال، در حال بهتر و آپدیت کردن در مراحل بعد نیز هستیم.
    کمک کردن از طریق دورکاری
    از همان اوایل کار، تمامی تیم گوگل در تلاش بودند که بهترین آموزش ها را برای مخاطبان خود از طریق ماندن در خانه برای کاربران خود آماده نمایند. ما با طوفان مغزی که به راه انداختیم و با مشارکت و کمک گرفتن از سازمان بهداشت جهانی برای ویروس covid19، توانستیم مطالب جامع و کاربرد پسندی را با عنوان های توقف کسب و کارها آنلاین و نحوه تغییرات ارتباطات در رویدادها، به کاربران ارائه نماییم.
    آماده سازی برای 2021
    امسال مانند سال های قبل نبود، اما سال 2020 سالی بود که توانستیم چیزهای جدید و زیادی را بیاموزیم، یاد گرفتیم که چگونه می توانیم با هم کار کنیم و روش های جدیدی برای کار کردن فراهم کنیم. ما می دانیم که برخی موارد را می توان بصورت آنلاین بسیار خوب فرا گرفت ، می توانیم از راه دور ضبط کنیم تا به صاحبان سایت با اطلاعات جدید کمک کنیم و می توانیم ویژگی های جدیدی را راه اندازی کنیم. ما تعاملات انسانی را از دست داده ایم و امیدواریم که در سال 2021 شما را شخصاً ببینیم.
    برای مشاوره سئو سایت و بهینه کردن آن می توانید با شماره 09128909248، تماس حاصل نمایید.


    امضای کاربر : کانال تلگرام آموزشی | تبلیغ کانال تلگرام | کانال تلگرام مذهبی | دوره آموزشی سئو | آنالیز سئو سایت
    سه شنبه 02 دی 1399 - 10:07
    وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

    تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ