تفاوت گوگل ادز و سئو
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
تفاوت گوگل ادز و سئو
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسئو و بهینه سازی سایت تفاوت گوگل ادز و سئو

تعداد بازدید : 278
نویسنده پیام
kiantech آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 20 /5 /1399
تفاوت گوگل ادز و سئو

سئو خوشمزه تر است یا گوگل ادز ؟برای اینکه سایت ما دیده شود می توانیم از سئو یا گوگل ادز استفاده کنیم که هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارند. معمولا افراد زیادی بین انتخاب این دو روش به چالش می‌خورند و نمی دانند کدام یک مسیر بهتری برای دیده شدن سایتشان است. حرفه‌ای ها برای حل این چالش، جنبه های مختلف کسب و کار و سایتشان را بررسی می کنند تا به راه حل مناسبی دست یابند. شما هم اگر می خواهید بدانید کدام یک از این روش ها بهتر است مانند یک حرفه ای تا به انتهای این مقاله با ما همراه باشید.تفاوت گوگل ادز و سئوسئو و گوگل ادز هر دو روشی مطمئن برای دیده شدن سایت ما هستند. تفاوت این دو روش در زمان بازدهی و میزان هزینه در کوتاه مدت است. برای اینکه ذهنیت روشن تری نسبت به این دو روش داشته باشیم درادامه به صورت جداگانه به آن ها می پردازیم.گوگل ادورز چیست ؟گوگل ادورز که بخش تبلیغات گوگل است، به کاربران اجازه می دهد بدون سئو سایت بتوانند در صفحات خوب گوگل دیده شوند. این شیوه را می توان یک قرارداد با گوگل دانست که در ازای دریافت مقدار قابل توجهی پول، امکان دیده شدن را برای سایت ها فراهم می کند و به گونه ای در سود آن ها شریک می شود. گوگل ادز در کوتاه ترین زمان جواب می دهد و روشی مناسب برای کسب و کارهایی است که زمان در آن ها نقشی حیاتی دارد.تصویر: http://kiantechig.ir/wp-content/uploads/2020/08/گوگل-ادز-یا-سئو.jpgسئو چیست ؟طراحی سایت حرفه ای باید طبق الگوریتم های گوگل صورت بگیرد و بر پایه سئو باشد. SEO یا بهینه سازی سایت به فرایندی نسبتا طولانی گفته می شود که در آن از تکنیک های مختلف برای بهینه سازی و دیده شدن سایت استفاده می شود. این روش معمولا بین شش ماه تا یکسال زمان می برد.سئو یا گوگل ادز ؟در پاسخ به این سوال که سئو بهتر است یا گوگل ادورز نمی توان جوابی یکسان گفت، زیرا هر دو روش ارزشمند هستند. برای اینکه بخواهیم به طور دقیق به این سوال پاسخ دهیم اول بررسی می کنیم انگیزه فرد یا گروه از طراحی سایت چیست و می خواهد از این سایت به چه دست آوردی برسد. به طور مثال اگر با یک سایت فروشگاهی مواجه هستیم که به تعداد محدود محصول جدید وارد بازار کرده و قصد فروش فوری دارد، ما به او گوگل ادز را پیشنهاد می کنیم.

منبع : http://kiantechig.ir


امضای کاربر : گروه انفورماتیک کیان تک در زمینه طراحی سایت مشهد ، سئو سایت مشهد فعالیت می نماید.
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 08:33
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
adds آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت : 21 /8 /1399
پاسخ : 1 RE تفاوت گوگل ادز و سئو :

گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز چیست؟
به نظر شما گوگل ادوردز چیست و منظور از آموزش google ads چیست؟ منظور از گوگل ادوردز، یک سیستم تبلیغاتی است که تبلیغ کنندگان، کلمات هدف خود را جهت قابل کلیک بودن در نتایج جستجوی گوگل به مزایده می گذارند. یکی از راه هایی که گوگل به کسب درآمد می رسد از طریق گوگل ادز می باشد، به طوری که تبلیغ کنندگان موظف به پرداخت، به ازای هر کلیک برای دیده شدن در گوگل می باشند.
به عبارتی دیگر، گوگل ادز، یک بستر تبلیغات پولی است که تحت کانال بازاریابی مانند پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) فعالیت می کند و مبلغان کلمات کلیدی باید به ازای هر کلیک یا به ازای دیده شدن در نتایج گوگل، مبلغی را پرداخت نمایند.
گوگل ادز یکی از راه های موثر و تاثیر گذار بوده که مشتریان خاص هدف را با توجه به محصولات یا خدماتی که به عنوان آفر در نتایج جستجو قابل مشاهده است، به سمت سایت خود سوق می دهند. با یادگیری و گذراندن دوره آموزش گوگل ادوردز (google adwords)، شما می توانید ترافیک سایت و بازدیدکنندگان را افزایش دهید و حتی دریافت تماس های تلفنی را هم بیشتر نمایید.


امضای کاربر : کانال تلگرام آموزشی | تبلیغ کانال تلگرام | کانال تلگرام مذهبی | دوره آموزشی سئو | آنالیز سئو سایت
سه شنبه 02 دی 1399 - 09:55
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ