گچبری دیوار چیست؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
گچبری دیوار چیست؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش متفرقه گچبری دیوار چیست؟

تعداد بازدید : 65
نویسنده پیام
mozhgan آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 4 /5 /1402
محل زندگي : 210021
گچبری دیوار چیست؟

جدیدترین گچبری دیوار پذیرایی
گچبری دیوار می تواند یکی از جذاب ترین و در عین حال ظریف ترین تکنیک های مورد استفاده در طراحی دیوارها محسوب شود. امروزه استفاده از انواع گچبری سقف و دیوار می تواند جلوه ای ویژه و جدید به فضای داخلی خانه ببخشد. ظرافت، پیچیدگی خطوط، ایجاد عمق و فضای سه بعدی از مهم ترین عواملی هستند که جذابیت گچبری ها را چند برابر نموده اند. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با جدیدترین و جذاب ترین گچبری های دیوار در سال 1402 آشنا کنیم.
گچبری دیوار ساده و شیک
بسیاری از افراد فکر می کنند که استفاده از گچبری دیوار پذیرایی موجب شلوغی فضا می شود. در صورتی که گچبری ها امروزه از تنوع بالایی در طراحی برخوردار هستند. گچبری های ساده می توانند در کنار عمق بخشیدن به دیوارها، زیبایی چشم نوازی را در فضای پذیرایی ایجاد نمایند. قاب بندی ها از ساده ترین شکل های گچ بری محسوب می شوند که معمولا برای دیوار پشت تلویزیون، کنج دیوارها و تکرار طرح در فضاهای مختلف خانه مورد استفاده قرار می گیرند. این گچبری ها در هر زمانی زیبایی و جذابیت خود را حفظ می نمایند و به راحتی می توانید با تغییر دکوراسیون جلوه دیگری از آن ها را مشاهده نمایید.
گچبری دیوار پذیرایی
گچبری دیوار با ایجاد فضای سه بعدی و بولد نمودن برخی قسمت های دیوار می تواند جذابیت منحصر به فرد و جذابی در فضای پذیرایی ایجاد نماید. گچبری ها در نهایت سادگی می توانند هویت مشخصی را برای هر دیوار و یا فضا تعریف نمایند. از طرفی پویایی و تکرار آن ها در دیوارهای مختلف می تواند مانند یک اثر هنری قدرت خود را در فضا به نمایش بگذارد. البته برای اجرای گچبری در فضاهای مختلف در ابتدا نیاز است تا انواع گچبری را بشناسید و سپس برای اجرای مناسب ترین آن ها اقدام نمایید. اگر می خواهید فضای پذیرایی خانه خود را به زیبایی هرچه تمام تر تغییر دهید، بهتر است از متخصصان حرفه ای و مجرب در زمینه اجرای مدل های گچبری دیوار کمک بگیرید.

منبع:مقاله گچبری دیوار سایت گچبری مجتبی پارسایی


چهارشنبه 04 مرداد 1402 - 12:32
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ