عیب‌یابی مشکل روشن‌نشدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
عیب‌یابی مشکل روشن‌نشدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش متفرقه عیب‌یابی مشکل روشن‌نشدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ

تعداد بازدید : 95
نویسنده پیام
dibaquickrepairs آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضويت : 15 /2 /1401
عیب‌یابی مشکل روشن‌نشدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ
عیب‌یابی مشکل روشن‌نشدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ
بعد از بررسی دلایل روشن نشدن تلویزیون، باید عیب‌یابی آن انجام شود. عیب‌یابی برای فهمیدن علت دقیق بروز مشکل روشن‌نشدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ، مشخص شدن قطعه آسیب‌دیده و شدت آسیب‌دیدگی و پیدا کردن روش حل آن انجام و به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. البته این کار کاملا تخصصی است و برای جلوگیری از هرگونه خطا در روند انجام آن باید به متخصصین مراجعه کرد اما در مواردی می‌توان مشکل را در خانه تشخیص داد و سپس به تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ مراجعه کرد.

بررسی کابل‌ها
اولین قدم در عیب‌یابی تلویزیون‌های سامسونگ بررسی کابل‌های تلویزیون است. گاهی‌اوقات قطعی یک قسمت از کابل‌های متصل به تلویزیون باعث می‌شود که دستگاه روشن نشود؛ به عنوان مثال در صورت خرابی کابل پاور که وظیفه انتقال برق به تلویزیون را دارد احتمال بروز این مشکل وجود دارد. در این شرایط تعویض کابل ساده‌ترین روش حل مشکل است و با اتصال کابلی جدید تلویزیون مانند قبل روشن می‌شود.

بررسی وضعیت استندبای
اگر از سلامت کابل‌های متصل به تلویزیون اعتماد دارید، در قدم بعدی باید وضعیت استندبای را بررسی کنید. بررسی این وضعیت سه حالت دارد و هر حالت آن نشان از مشکلی خاص و روش حلی مشخص است.

  • روشن‌نشدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ در حالت روشن بودن چراغ استندبای: در این حال تلویزیون روشن نمی‌شود اما چراغ استندبای آن که در حالت خاموش قرمز و در حالت روشن سبز است با استفاده از کنترل تغییر رنگ می‌دهد. در این شرایط مشکل می‌تواند از برد کنترل، برد اصلی یا بک‌لایت دستگاه باشد.
  • روشن‌نشدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ در حالت خاموش بودن استندبای: اگر تلویزیون روشن نشده و چراغ استندبای هم با هربار قطع و وصل دستگاه از برق تغییری نکند، ممکن است مشکل از برد پاور یا برد اصلی تلویزیون باشد.
  • چشمک‌زن بودن استندبای و روشن‌نشدن تلویزیون: اگر تلویزیون روشن نشده و چراغ استندبای هم چشمک‌زن باشد، به احتمال زیاد برد اصلی تلویزیون دچار آسیب‌دیدگی شده است.





مطلبی که مطالعه کردید از سایت دیبا پشتیبان ایرانیان استخراج شده است در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مطلب را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.samsungposhtiban.com/television/tv-does-not-turn-on/


همچنین اگر در خصوص تعمیرات تلویزیون سامسونگ به مشاوره یا تعمیرکار نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس بگیرید .

شنبه 10 دی 1401 - 14:31
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
yosasher آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 16 /12 /1402
پاسخ : 1 RE عیب‌یابی مشکل روشن‌نشدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ :
یکی از مهم ترین دلایل روشن نشدن تلویزیون ال ای دی سامسونگ خرابی برد تلویزیون یا تمام شدن عمر برخی از قطعات روی برد هستش. اگر این قطعات توسط یه تعمیرکار کاربلد شناسایی و تعویض بشود تلویزیون شما دوباره به حالت قبل باز خواهد گشت. فقط دقت کنید که برای سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ خود حتما از یک مرکز معتبر تقاضای تکنسین بکنید.

شنبه 19 اسفند 1402 - 17:27
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ