تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش متفرقه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ

تعداد بازدید : 60
نویسنده پیام
sabaghaderyy آفلاین


ارسال‌ها : 22
عضويت : 6 /3 /1401
تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ؛ کاری سخت اما ضروریجاروبرقی‌های امروزی از جمله جاروبرقی‌های سامسونگ دارای قطعه‌ای به نام سیم جمع کن هستند که وظیفه دارد تا سیم جاروبرقی را به داخل بکشد. این قطعه شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نیاید، اما وقتی که کمی به کارکرد آن فکر می‌کنید، متوجه می‌شوید که این قطعه به ظاهر ساده نقش بزرگی را ایفا می‌کند. برای مثال این قطعه از پیچ‌خوردگی و قطع سیم برق جلوگیری می‌کند. از این رو، همواره باید به سالم بودن این قطعه توجه داشته باشید. در گذر زمان و بنا به دلایل مختلفی این احتمال وجود دارد که این قطعه با مشکل مواجه شود.

سیم جمع کن جاروبرقی چیستجاروبرقی‌های امروزی با توجه به مدل و کاربرد، دارای سیم برقی به طول 6 الی 9 متر هستند. حال تصور کنید که قصد استفاده از جاروبرقی را ندارید؛ در این صورت، تکلیف 9 متر سیم باقی‌مانده چه می‌‎شود؟ آیا این حجم از سیم باید بدون هیچ ظاهر مناسبی در کنار جاروبرقی قرار بگیرد؟ برای این منظور، قطعه‌ای با نام سیم جمع کن برای جاروبرقی‌های امروزی وجود دارد.

سیم جمع کن وظیفه دارد تا سیم جاروبرقی را به بهترین شکل ممکن به داخل بدنه بکشد و زمانی که به آن نیاز داشتید، سیم را آزاد کند. این قطعه شاید در ابتدا چندان مهم به نظر نیاید، اما تنها در صورتی اهمیت آن را متوجه می‌شوید که خراب شده باشد و نتواند سیم را به درستی جمع کند.

مطلبی که مطالعه فرمودید ، بخشی از مقالات آموزشی مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.samsungposhtiban.com/vacuum-cleaner/wire-gatherer-repair/

اگر در خصوص تعمیرات جاروبرقی سامسونگ نیاز به دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان دارید و یا اگر تمایل دارید تا دستگاه شما توسط تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ بررسی یا تعمیر شود ، می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید .


جمعه 04 آذر 1401 - 15:00
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ