نکات مهم استفاده از دکمه vacation در یخچال سامسونگ
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
نکات مهم استفاده از دکمه vacation در یخچال سامسونگ
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش متفرقه نکات مهم استفاده از دکمه vacation در یخچال سامسونگ

تعداد بازدید : 135
نویسنده پیام
dibaquickrepairs آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضويت : 15 /2 /1401
نکات مهم استفاده از دکمه vacation در یخچال سامسونگ

نکات مهم استفاده از دکمه vacation در یخچال سامسونگ

همان‌طور که عنوان شد با فعال‌سازی حالت تعطیلات، دمای داخلی یخچال به محدوده 17 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و به همین علت در هنگام فعال‌سازی این حالت باید برخی نکات مهم مانند تخلیه یخچال را رعایت کرد. برخی موادغذایی مانند میوه‌ها، سبزیجات و لبنیات در این دما فاسد می‌شوند؛ به همین علت باید در هنگامی که یخچال خود را در حالت تعطیلات قرار می‌دهید، از نگه‌داری این موادغذایی درون آن خودداری کنید. توصیه می‌شود که در هنگام فعال‌بودن حالت تعطیلات، هیچ‌گونه موادغذایی فاسد‌شدنی را درون یخچال نگه‌داری نکنید.

یکی دیگر از نکات مهم در زمان استفاده از دکمه vacation در یخچال سامسونگ، توجه به بازه زمانی استفاده از این حالت است. از این حالت نباید به مدت بسیاری طولانی استفاده کرد؛ چرا که استفاده طولانی مدت از این حالت می‌تواند باعث خرابی و فشار بیش از اندازه به کمپرسور شود.

این مطلب از سایت رسمی دیبا پشتیبان ایرانیان استخراج شده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.samsungposhtiban.com/refrigerator/vacation-button/

هچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ و یخچال فریزر سامسونگ و یا ثبت درخواست تعمیرکار می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید :

https://www.lgposhtiban.com/repairing-refrigerator/


دوشنبه 07 شهریور 1401 - 18:21
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ