چرا یخچال ساید بای ساید دوو با نمایش F5 و C1 بوق می‌زند؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
چرا یخچال ساید بای ساید دوو با نمایش F5 و C1 بوق می‌زند؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش متفرقه چرا یخچال ساید بای ساید دوو با نمایش F5 و C1 بوق می‌زند؟

تعداد بازدید : 80
نویسنده پیام
fatemeh1400 آفلاین


ارسال‌ها : 27
عضويت : 28 /11 /1400
چرا یخچال ساید بای ساید دوو با نمایش F5 و C1 بوق می‌زند؟

چرا یخچال ساید بای ساید دوو با نمایش F5 و C1 بوق می‌زند؟

ارورهای F5 و C1 خطاهای بسیار مهمی هستند که مربوط به موتور یخچال (کمپرسور و کندانسور) هستند. در صورتی که موتور یخچال شما کار کند ولی توانایی این را نداشته باشد که دمای بخش یخچال و فریزر را به حد مطلوب برساند، باید بررسی کنید که دلیل بوق زدن ساید بای ساید دوو و نشان دادن این خطاها چیست. در این بخش سه مورد از مهم‌ترین دلایل این هشدارها را بررسی می‌کنیم.

کویل‌های کثیف

با گذشت زمان گرد و غبار روی سیم پیچ‌های کندانسور که که در قسمت بیرونی دستگاه هستند و کویل‌های آن جمع می‌شوند. اگر کویل‌ها بیش از حد کثیف شوند، فضای داخلی یخچال به دمای سرد کافی نمی‌رسد و باعث بوق زدن ساید بای ساید دوو و نمایش خطاهای ذکر شده می‌شوند.

مشکلات کمپرسور

موتور کمپرسور میزان خنک کنندگی یخچال را تنظیم و کنترل می‌کند. اگر خازن یا موتور کمپرسور توانایی خنک کردن کافی یخچال را نداشته باشد، هرچقدر هم کار کند، نمی‌تواند دمای داخلی دستگاه را به میزان مطلوب برساند.

نشت مایع خنک کننده

این امکان وجود دارد که مبرد شیمیایی موجود در دستگاه به بیرون درز کرده باشد. این مشکل یکی از مشکلات شایع و دلایل اصلی بوق زدن ساید بای ساید دوو و نشان دادن ارورهای C1 و F5 است. در صورت بروز این مشکل بهتر است به تعمیرکار رجوع کنید و مجددا این مایع را شارژ نمایید.

این مطلب از سایت دیبا پشتیبان و از لینک زیر استخراج شده است :

https://www.daewooposhtiban.com/refrigerator/side-by-side-beeping/

اگر تمایل دارید تا در رابطه با تعمیرات یخچال فریزر دوو یا تعمیرات ساید بای ساید دوو مشاوره ی رایگان دریافت کنید و یا اگر تمایل دارید تا دستگاه شما توسط تعمیرکار متخصص یخچال دوو تعمیر شود ، می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید :

https://www.daewooposhtiban.com/repairing-refrigerator/


چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 17:02
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ