عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش متفرقه عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعداد بازدید : 74
نویسنده پیام
sabaghaderyy آفلاین


ارسال‌ها : 22
عضويت : 6 /3 /1401
عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ

عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ

در صورتی که متوجه شوید که ماشین ظرفشویی شما کار نمی کند، باید بگوییم که این موضوع می تواند نشان دهنده این باشد که به درستی نصب نشده است. با این حال، ممکن است دلیل دیگری نیز وجود داشته باشد که چرا دستگاه شما آنطور که باید کار نمی کند. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید قبل از تماس با یک لوله کش ماهر یا تکنسین تعمیر لوازم خانگی انجام دهید:

• اگر ماشین ظرفشویی روشن نمی شود، تابلوی برق را برای فیوز سوخته بررسی کنید و مطمئن شوید که درب کاملا بسته شده و قفل شده است.

• اگر ماشین ظرفشویی به طور کامل تخلیه نمی شود، شیلنگ تخلیه را چک کنید تا گرفتگی نداشته باشد. توجه داشته باشید که انسداد ممکن است در تله سینک یا جای دیگری در لوله کشی نیز وجود داشته باشد.

• اگر ماشین ظرفشویی ظروف شما را به درستی تمیز نمی کند، بررسی کنید که آیا سوراخ های بازوهای اسپری کثیف یا مسدود شده اند. آنها را در سرکه خیس کنید تا کثیفی ها و رسوبات آب سخت از بین برود.

• اگر ماشین ظرفشویی بوی عجیبی دارد، یک کاسه کوچک سرکه را روی قفسه بالایی قرار دهید و در غیر این صورت دستگاه خالی را در یک چرخه کامل شستشو مجبور به کار کنید.

• اگر درب ماشین ظرفشویی نشتی داشت، واشر را بررسی کنید تا ببینید شل یا شکننده به نظر می رسدیا نه. این امکان وجود دارد که برای اطمینان از مهر و موم محکم، طرفین درب فقط نیاز به تمیز کردن داشته باشند.اگر هیچ یک از این نکات عیب‌یابی به شما کمک نمی‌کند مشکل را حل کنید، یا اگر نمی توانید با ماشین ظرفشویی خود دست و پنجه نرم کنید، درنگ نکنید تا یک متخصص واجد شرایط آن را بررسی کند. به خاطر داشته باشید که ماهیت مشکل تعیین می کند که با چه کسی باید تماس بگیرید. در حالی که یک لوله کش دارای مجوز می تواند هر چیزی که مربوط به خطوط آب و تخلیه باشد را مدیریت کند، مشکلات مکانیکی یا الکترونیکی خود ماشین ظرفشویی به مهارت های یک تکنسین متخصص در زمینه تعمیر ظرفشویی سامسونگ نیاز دارد. این مطلب از سایت رسمی دیبا پشتیبان ایرانیان استخراج شده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید : https://www.samsungposhtiban.com/dishwasher/d14-error-code/ هچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ و یا ثبت درخواست تعمیرکار می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید : https://www.lgposhtiban.com/repairing-dishwasher/


یکشنبه 12 تیر 1401 - 23:39
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ