دیگر نگران مشکل کپک زدن مواد غذایی در یخچال ال جی خود نباشید
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
دیگر نگران مشکل کپک زدن مواد غذایی در یخچال ال جی خود نباشید
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش متفرقه دیگر نگران مشکل کپک زدن مواد غذایی در یخچال ال جی خود نباشید

تعداد بازدید : 68
نویسنده پیام
sahradadyari آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت : 4 /1 /1401
دیگر نگران مشکل کپک زدن مواد غذایی در یخچال ال جی خود نباشید

دیگر نگران مشکل کپک زدن مواد غذایی در یخچال ال جی خود نباشیدکپک زدن مواد غذایی در بسیاری از موارد به مدل یخچال مربوط نیست و گاهی دلایل مختلفی دارد. به عنوان مثال، خرابی لاستیک دور در می‌تواند یکی از دلایل بروز این مشکل باشد. همچنین نگهداری نامناسب از مواد غذایی هم می‌تواند یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل باشد. دلایل کپک زدن مواد غذایی تنها به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود. به عنوان مثال خرابی موتور و درست خنک نکردن یخچال نیز می‌تواند یکی دیگر از دلایل کپک‌زدن مواد غذایی در یخچال ال جی باشد. همچنین دمای بسیار سرد هم می‌تواند منجر به این مشکل شود. در صورت به وجود آمدن این مشکلات از یک تعمیرکارحرفه ای در زمینه تعمیر یخچال ال جی بخواهید تا مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.

رعایت خیلی از این نکات نیاز به وقت و هزینه خاصی ندارد و کافیست به رعایت آن‌ها عادت کنید. در این صورت دیگر هرگز شاهد کپک زدن مواد غذایی در یخچال خود نخواهید بود.

این مطلب از لینک زیر و از سایت دیبا پشتیبان ایرانیان استخرج شده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/refrigerator/food-mold/

همچنین در صورتی که در خصوص تعمیرات تخصصی یخچال فریزر ال جی و تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی به مشاوره ی رایگان نیاز دارید و یا تمایل دارید تا دستگاه شما توسط تعمیرکار یخچال فریزر ال جی تعمیر شوید می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و ثبت درخواست خود را انجام دهید :

https://www.lgposhtiban.com/repairing-refrigerator/


جمعه 03 تیر 1401 - 15:45
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ