نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش متفرقه نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل

تعداد بازدید : 159
نویسنده پیام
sandwich-panel آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 6 /11 /1399
نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در اصطلاح به صفحات سه لایه ای اطلاق می‌شود که به دو لایه ورق فلزی محدود شده اند و در بین ورق های فلزی و در لایه میانی پانل از یک لایه فوم عایق تشکیل شده است. پانل های ساندویچی از لحاظ نوع ساختار و کاربرد در انواع سقفی و دیواری تولید و عرضه می‌شوند.

ساندویچ پانل سقفی همانطور که از نامش مشخص است جهت پوشش سقف سازه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار پانل های سقفی به گونه ای است که به واسطه داشتن گام های ذوزنقه ای و شکل اورلپ، از نفوذ آب به داخل سازه جلوگیری می‌کند.

لبه های انتهایی پانل های دیواری به شکل نر و مادگی، جهت پوشاندن پیچ های ساندویچ پانل طراحی شده اند که موجب ایجاد زیبایی بصری و ساختاری یکپارچه در این دسته از ساندویچ پنل ها می‌شوند؛ بطوریکه در وهله اول بنظر می‌رسد که صفحات یکپارچه ای هستند که از ابتدا به صورت پیوسته در محل قرار گرفته اند اما در واقعیت پانل ها قطعات جداگانه ای هستند که طبق شرایط مخصوص در محل نصب و اجرا شده اند.

روش های متعددی جهت نصب ساندویچ پانل ها وجود دارد و نوع سازه ساندویچ پانل از نظر نوع دیواری و یا سقفی در نحوه نصب ساندویچ پانل ها تاثیر گذار می‌باشد.

ویژگی نصب سریع و آسان ساندویچ پانل به معنی عدم نیاز به نیروی متخصص جهت نصب نمی‌باشد بلکه نصب آنها نیازمند دقت کافی و رعایت نکات ویژه ای می‌باشد تا سازه موردنظر از ایمنی لازم در برابر حوادثی از قبیل زلزله، رانش زمین، سیل، باد، باران، طوفان و ... برخوردار باشد.

ازاینرو بکارگیری نیروی متخصص جهت نصب پانل های ساندویچی امری ضروری و حائز اهمیت بشمار می‌رود که ضمن جلوگیری از اعمال هزینه اضافی، موجب دریافت ساندویچ پانلی با عملکرد مطلوب می‌گردد. بنابراین نصب و اجرای پانل توسط نصابان معتبر ساندویچ پانل به دلایل زیر توصیه می‌شود:

کیفیت بالای پانل ها:

نصابانی که ما به شما معرفی می‌کنیم دارای سال ها تجربه و دانش و مهارت کافی در زمینه نصب ساندویچ پنل هستند و پانل های نصب شده توسط افراد متخصص دارای ماندگاری بالایی هستند.

کاهش هزینه ها:

آموزش نصب ساندویچ پانل به نصابان مربوطه از این نظر اهمیت می‌یابد که در صورت اجرا و نصب ساندویچ پانل توسط افراد مجرب، میزان دور ریز پانل ها و هزینه ساخت را میزان چشمگیری کاهش می‌یابد.

تضمین:

یکی دیگر از دلایل استفاده از نیروی متخصص جهت نصب، تضمینی بودن پانل های نصب شده می‌باشد که در صورت بروز مشکل در پانل ها، تعمیر خواهند شد.

منبع: پانل آنلاین


امضای کاربر : ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی
نصب ساندویچ پانل
ارائه لیست قیمت ساندویچ پانل
دوشنبه 06 بهمن 1399 - 16:39
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
maham98 آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 17 /8 /1399
پاسخ : 1 RE نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل :

انواع مدل های پیچ سازه به سازه نوک تیزاز دیگر مدل های پیچ سازه به سازه نوک تیز LN9 برند اس اس بی، می توان مدل های TN25, TB25, LB9, TN35 و TB35 را نام برد. بنابر اطلاعات فوق، پیچ سازه به سازه نوک تیز SSB LN9 یکی از با کیفیت ترین پیچ سازه ای در رده فنی خود می باشد.مهام تجارت نمایندگی مرکزی پیچ پانل ssb و max همچنین میخ چاشنی red hit همچنین نمایندگی فروش پیچ کناف. برای تهیه پیچ پانل ssb با ما تماس بگیرید.


امضای کاربر : خرید میخ چاشنی
قیمت کناف
ماشین سازی کیان صنعت




دوشنبه 27 بهمن 1399 - 16:07
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ