پتینه کاری چیست؟ | پتینه کاری منزل با قیمت عالی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
پتینه کاری چیست؟ | پتینه کاری منزل با قیمت عالی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش متفرقه پتینه کاری چیست؟ | پتینه کاری منزل با قیمت عالی

تعداد بازدید : 176
نویسنده پیام
seoupdate آفلاین


ارسال‌ها : 50
عضويت : 8 /5 /1399
پتینه کاری چیست؟ | پتینه کاری منزل با قیمت عالی
پتینه چیست ؟


پتینه نوعی پوشش بر روی سقف و دیوار است که گونه ای از هنر گچبری است که صدها نوع مختلف را در بر می گیرد.تا قبل از تجلی این هنر ، همه هنرهای این چنینی بر روی رنگ و طرح استوار بود و امکان خلاقیت کمتری داشت.پتینه کاری علاوه بر بازی رنگ ها و نقش آفرینی بهینه طرح ها، می تواند بافت را نیز در نظر داشته باشد.پتینه هنری است خلاقانه که حتی می تواند با الهام از ذهن خلاق مشتری نیز توسط هنرمند اجرا شود.
چه چیزی زیباتر از اجرای ایده شخصی برای پوشش محیط زندگی است؟ هنرهای بصری جایگاه ویژه ای را نزد مردم هنرمند و هنر دوست دارند.پتینه که جزو هنرهای بصری است ، هنری است که با ترکیب رنگ، ابزار و ذوق هنری ایجاد می شود.بافت هایی زیبا و چشم نواز روی سطوح مختلف، نمونه هایی از هنر پتینه است که امروزه بیش از پیش محبوبیت پیدا کرده است.پتینه فضای زندگی را زیباتر و مهیج تر می کند و تاثیر بسیاری بر روحیه افراد می گذارد.
یکنواختی در محیط کاری و زندگی موجب خستگی روحی شده و کسالت بار است.با بهره گیری از هنر پتینه ، می توان سطوح معمولی را تبدیل به اثری هنری و بی بدیل کرد که چشم ها را خیره می کند.
پتینه کار کیست؟
هنر پتینه کاری استفاده ای خلاقانه از رنگ ها و ترکیب رنگ هاست که به کار بعد و عمق می بخشد.القای حس برجستگی و فرورفتگی با دستان هنرمند پتینه کار امکان پذیر است.پتینه کاری و گچکاری و حتی کناف کاری هنر انسان های خلاق است که با آموزش و شناخت رنگ ها توانسته اند شکل و رنگ جدیدی را به وجود آورده و در عین مدرنیزه بودن،حس سنت و قدیمی بودن را به بیننده القا کنند.

امضای کاربر : [b]شیرآلات ساختمانی
صنایع برودتی
قفل دیجیتال
باربری تهران
باربری ترکیه
گچبری
پرکن مایعات
ارسال بار به ترکیه
[url=https://chatre-firoozei.ir/]پ
شنبه 03 آبان 1399 - 15:51
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
jahan98 آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت : 19 /7 /1402
پاسخ : 1 RE پتینه کاری چیست؟ | پتینه کاری منزل با قیمت عالی :
پتینه کاری از مهمترین و زیباترین خدمات برای استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمانها می باشد. تلفیق پتینه کاری و گچبری ظاهری بسیار لوکس برای ساختمان شما ایجاد می کند. پتینه کاری دیوار و سقف در مدلهای مختلف قابل اجرا است.

شنبه 16 دی 1402 - 16:45
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ