گچبری هنر ایرانی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
گچبری هنر ایرانی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسایت ها و وبلاگ هاگچبری هنر ایرانی

تعداد بازدید : 183
نویسنده پیام
jahan98 آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت : 19 /7 /1402
گچبری هنر ایرانی
گچبری یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که به دست هنرمندان با تجربه انجام می‌شود. در مجموعه هنر ایرانی انواع خدمات گچبری ساختمان ارائه می‌شود. شما می‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه تان طرح‌های دلخواه را از میان مدلهای گچبری دستی و پیش ساخته انتخاب و از گچکاران حرفه ای ما بخواهید تا طرح‌های دلخواه را بر روی دیوار، سقف، ستون و ... اجرا نماید.
گچبری چیست؟
گچبری به هنر کنده کاری و ایجاد نقش‌های زیبا بر روی گچ گفته می‌شود که باید توسط ابزارهای خاص و توسط افراد با تجربه انجام شود. گچ بری دارای سبک‌های مختلف بوده و یک هنر برای تزئین ساختمان است که از عمده کاربرد آن می‌توان به گچبری سقف، دیوار، دور لوستر، ستون، گچبری آرک آشپزخانه و ... اشاره نمود. مدلهای گچبری پیش ساخته را نیز می‌توان برای تزئین قسمت‌های مختلف ساختمان مانند نور مخفی سقف کاذب و دور شومینه نیز استفاده نمود.

گچبری کلاسیک
گچبری به سبک کلاسیک می تواند برای شما یک فضای شاهانه ایجاد کند و به همین دلیل در بیشتر موارد با گچبری های سبک سلطنتی اشتباه گرفته می‌شود اما باید بدانید از طرح های گچبری کلاسیک برخلاف مدلهای سنتی و سلطنتی، می‌توان در محیط هایی با دکوراسیون مدرن نیز استفاده نمود. مدلهای گچبری کلاسیک، به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کنند. استفاده از رنگهای خاص در این گچبری ها بسیار به چشم می‌آید و محبوب ترین رنگ مورد استفاده در این مدلها، رنگ طلایی است. استفاده از رنگ طلایی در گچبری ظاهری بسیار چشمگیر و شیک به منزل شما می بخشد.

از مهمترین مشخصه و ویژگی های گچبری کلاسیک می توان به نقش و نگار متنوع آن اشاره نمود. طرح های مورد استفاده در سبک های کلاسیک هیچ محدودیتی ندارند و جلوه بصری زیبایی را ایجاد خواهند نمود.

منبع: هنر ایرانی

شنبه 16 دی 1402 - 16:52
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ