بلوک سبک پوکه ای چیست؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
بلوک سبک پوکه ای چیست؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش طراحی و گرافیک بلوک سبک پوکه ای چیست؟

تعداد بازدید : 132
نویسنده پیام
beton آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 10 /5 /1400
محل زندگي : تبریز
بلوک سبک پوکه ای چیست؟

بلوک سبک که با نام های بلوک پوکه ای، بلوک پومیسی، بلوک سیمانی سبک نیز در بازار مصالح ساختمانی معروف است، یکی از مصالح ساخت زیربنایی درساخت و ساز و دیوارکشی است که کاربرد آن پس از مرحله اسکلت و بتن ریزی ساختمان می باشد. بلوک سیمانی سبک شده جایگزین مصالح ساختمانی سنتی نظیر بلوک سنگین و آجر یا سفال شده است.

در ساخت ملات بلوک سیمانی معمولی، سیمان و آب جزء مواد اصلی و پایه می باشند. اما در بلوک ساختمانی سبک یا light weight blocks معروف هست، ترکیب سیمان،آب با نقش آفرینی ماده اصلی مهمی با نام پوکه معدنی، ملات سبک و مقاومی را حاصل می کنند.

پوکه معدنی یا پومیس وزن بسیار سبکی دارد که دلیل سبکی بلوک پوکه ای همین مورد می باشد. به خاطر همین ویژگی به بلوک های سیمانی سبک شده با پوکه معدنی، بلوک پومیسی نیز می گویند. بلوک پومیسی با کارکرد فوق العاده و داشتن مزایای متعدد بسیار محبوب ساختمان سازها و کارفرمایان می باشد. این محصول مزایای زیادی چون کیفیت، قیمت مناسب، آسانی نصب، عایق بودن و ... را در مقایسه با مصالح سنتی مشابه دارد. مزایایی که باعث به کارگیری چشمگیر آن توسط مهندسان و کارفرمایان در پروژه های ساخت و ساز شده است.

خرید بلوک سبک

بتن آلوکا یکی از سه کارخانه برتر تولید کننده انواع بلوک سبک دارای علامت استاندارد ایران درآذربایجان شرقی می باشد. در کل ایران و تبریز، تعداد کمی از کارخانه های بلوک سازی دارای مجوز استاندارد می باشند. احتمالا ندانید که داشتن گواهینامه استاندارد برای مصالح ساختمانی توسط سازمان سازمان نظام مهندسی از امسال اجباری شده است. ما گواهینامه استاندارد را برای تمام محصولات خود اخذ نموده ایم و هنگام خرید، جهت مشاهده شما، ارائه می نماییم. هدف بتن آلوکا جلب رضایت شما خریدار با ویژگی های کیفیت، ارزانی و دریافت بار سالم سر پروژه با ضمانت کتبی می باشد.خرید بلوک سبک خاص پسند با قیمت مشتری پسند و با کیفیت تضمینی مطلوب و دغدغه هر سازنده ساختمان می باشد. برای سفارش بلوک سبک سیمانی، همین حالا از همین قسمت با کلیک شماره09101885623 تماس مستقیم با مدیر فروش بتن آلوکا برقرار نمایید.

قیمت بلوک سبک

کاربرد بلوک سبک

کاربرد بلوک ساختمانی سبک، در دیوارچینی و ساختمان سازی است. انواع بلوک سیمانی سبک در رقابت با مصالح مشابه قدیمی خیلی وقت است که گوی رقابت را ربوده اند. بلوک های سبک شده به دلیل وزن کم و مقاومت بالا کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمان دارند. شاید زیاد دور نه، 5 سال قبل به برخی سازنده ها این محصول با کیفیت را پیشنهاد میدادید، با کنایه و مسخره، پیشنهادتان را رد میکردند، چون آشنایی نداشتند. این سازنده ها حاضر بودند آجر یا سفال را با قیمت گزاف تهیه نمایند،اما به استفاده از بلوک سبک اطمینان نکنند.ولی اکنون می توان با نگاه به چند ساختمان در حال ساخت حتی در محله ای که در آن زندگی می کنید، به راحتی دریابید که کاربرد کدوم مصالح ساختمانی بین مردم رواج پیدا کرده و محبوبیت دارد. این که میگوییم بلوک سنگین، آجر به کل رخت بربسته از دنیای ساختمان، بی راه نگفته ایم. البته که بلوک سنگین نیز کاربرد بخصوص خود را دارد، ولی در ساختمان به ندرت دیده می شود. نوع سنگین، از ماسه در ترکیب ملات خود استفاده کرده است و پوکه معدنی ندارد. بدلیل استفاده از ماسه، چون بسیار سنگین می باشد،در دیوارهای بیرونی ساختمان، دیوارهای محوطه و باغ کاربرد دارد. بلوک سنگین سیمانی بتن آلوکا یک مقاله کامل در رابطه با کاربرد بلوک سنگین سیمانی است که جهت افزایش اطلاعات شما منتشر شده است.

بلوک پوکه ای تبریز


یکشنبه 10 مرداد 1400 - 10:45
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ